Úvodná fáza vývoja produktu. Delíme ju na 3 hlavné časti, ktorých obsah prispôsobujeme na mieru vášmu projektu.
Vízia produktu
Vytvárame základ pre navrhovanie.
Rešerš firemnej identity klienta: vízia, vizuálna identita, miesto na trhu, súčasné portfólio prác
Systém “15 core values”
Predbežné skicovanie a nápady
Prieskum trhu a konkurenčných produktov
Analýza použiteľných materiálov
Innovation garage – zapojenie klienta do procesu navrhovania
Navrhovanie
Intenzívna rešerš, technické podklady
Cenotvorba
Dizajn viacerých verzií produktu
Výroba makiet, jednoduchých modelov
Preverenie výrobných možností, termínov, cena za výrobu
Innovation garage – zapojenie klienta do procesu navrhovania
Prezentácia a výber dizajnu
Prezentácia obsahuje víziu produktu, výstup z rešeršu a 2-3 verzie dizajnu. Po prezentácii môžu nasledovať korektúry dizajnu (2 korektúry sú zahrnuté v cenovej ponuke). Tu sa klient rozhoduje, ktorú verziu dizajnu chce rozvíjať v ďalšej fáze.